Trądzik jest najczęstszą chorobą skóry w nie tylko w Europie, ale również w Stanach Zjednoczonych. W rzeczywistości ten stan skóry dotyka każdego roku nawet 50 milionów osób. Często nie oznacza to poważnego stanu chorobowego, ale trądzik może mieć wpływ na pewność siebie i poczucie własnej wartości. Nieprawidłowo leczony może prowadzić do powstawania zmian trądzikowych i wtedy konieczne jest usuwanie przebarwień po trądziku.

Pozbądź się przebarwień po trądziku dzięki zabiegom w profesjonalnym gabinecie! Umów się na BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ pod nr ☎ 791 604 604 a kosmetolog z Clinica Cosmetologica dobierze odpowiedni zabieg. Więcej o zabiegach przeczytasz na przebarwienia: https://clinicacosmetologica.pl/artykuly/przebarwienia/

W przypadku, gdy przebarwienia po trądziku zaburzają sposób postrzegania swojej osoby zawsze możesz wypróbować mikrodermabrazję na ślady po trądziku, ale jak to działa?

Mikrodermabrazja: czyli proste, skuteczne usuwanie przebarwień po trądziku. Jeśli kiedykolwiek ktoś miał do czynienia z trądzikiem to prawdopodobnie jest bardzo niezadowolony z powodu przebarwienia na twarzy, które on spowodował. Możliwe, że zostały już wypróbowane różne zabiegi, aby pozbyć się śladów pozostawionych przez trądzik, ale nadal skutki są widoczne, wtedy z pomocą przychodzi mikrodermabrazja.

Mikrodermabrazja to rodzaj zabiegu kosmetycznego, który złuszcza powierzchowną warstwę skóry, aby pozbyć się suchych i martwych komórek skóry. Jednocześnie stymuluje produkcję kolagenu, niezbędnego składnika w skórze, co powoduje usuwanie przebarwień. Jest to możliwe za pomocą diamentowej końcówki, która ma na celu polerowanie skóry. Może być potrzeba więcej niż jednej sesji tej procedury, aby upewnić się, że wszystkie blizny i przebarwienia na twarzy po trądziku znikną.

Kto może skorzystać z zabiegu mikrodermabrazji w celu wybielanie przebarwień na twarzy?

Zabieg przeznaczony jest dla następujących osób:

• osoba, która posiada ślady po trądziku,

• cierpi na łagodny trądzik lub przebarwienia po trądziku,

• skóra ma ślady blizn lub powierzchowne zmiany skórne,

• osoby w wieku 50 lat lub starsze i rozważają również uzyskanie liftingu twarzy.

Jak skuteczna jest mikrodermabrazja na trądzikowe blizny?

Wszystko zależy to od rodzaju blizn na twarzy. Mikrodermabrazja jest pomocna wobec powierzchownych blizn i leczenie może zająć kilka sesji. Jeśli konieczne jest wybielanie przebarwień na twarzy może zaistnieć potrzeba bardziej agresywnych procedur, takich jak peeling chemiczny za pomocą kwasu migdałowego, kwasu salicylowego, oraz lepargilan sodu. Warto wiedzieć, że nie ma czegoś takiego jak jeden zabieg dla wszystkich. W rzeczywistości istnieją dwa rodzaje zabiegów, które obiecują dostarczyć wyniki: mikrodermabrazja krystaliczna i diamentowa.

Mikrodermabrazja kryształowa na usuwanie przebarwień na twarzy

Jest to najdłużej działająca obecnie dostępna mikrodermabrazja. W tej procedurze używa się różdżki, która działa jak spray, aby móc penetrować na twarzy cienkie kryształy, wykonane z organicznego wodorowęglanu sodu lub tlenku glinu. Te luźne kryształy ścierają wierzchnią warstwę skóry, a dołączona próżnia pomoże wyssać martwe komórki skóry z twarzy. Mikrodermabrazja krystaliczna to najlepsza alternatywa dla trądziku, ponieważ kryształy mają właściwości antybakteryjne. W związku z tym mają zdolność dotarcia do niektórych obszarów skóry, aby móc pozbyć się blizn i przebarwień na twarzy.

Mikrodermabrazja diamentowa

Jak sama nazwa wskazuje, ta procedura wykorzystuje różdżkę z końcówką wykonaną z naturalnych lub syntetycznych wiórów diamentowych. Dobrą rzeczą w tej procedurze jest to, że łatwiej ją kontrolować, zabiegi są szybkie i istnieje ograniczone ryzyko przedostania się wiórków do jamy ustnej.

Laserowe usuwanie przebarwień

Niektóre osoby udają się do kosmetologa, aby zastosował on laser na przebarwienia. Jest to procedura bardzo często wykorzystywana i pacjenci chętnie poddają się jej działaniu. Warto wiedzieć, że usuwanie przebarwień laserem przynosi szybkie efekty lecznicze i wizualne. W salonie kosmetologicznym można uzyskać zabieg za pomocą lasera Palomar Emerge. Decydując się na laserowe usuwanie przebarwień można liczyć na szybką regenerację skóry, która stanie się gładka i jędrna.

Wcierki na wypadanie włosów – właściwości i stosowanieSzampon na porost włosów – jak wybrać?Odżywka na porost włosówPorost włosów – jak go stymulować?Wypadanie włosów – informacjeNużeniecBlizny po ospie – jak skutecznie zmniejszyć ich widoczność?Blizna po cesarce. Jak możesz ją usunąć?Ostuda – jak się z nią uporać?Krosty na pośladkach – zapobieganie, usuwanie i leczenieCienkie włosy – jak poprawić ich kondycję?Zamykanie naczynek na nogach – skuteczne sposobyJak trwale pozbyć się niechcianych boczków?Regeneracja włosów – zabiegiRedukcja tkanki tłuszczowej – zabiegiZabiegi na redukcję zmarszczek pod oczamiRumień na twarzyJak zwalczyć problem drugiego podbródka?Redukcja rumieńca na twarzy za pomocą laseraNadpotliwość – poważna choroba, czy niewielka przypadłość?Skuteczne usuwanie blizn laseremJak usunąć brodawki łojotokowe?Kurzajki – czym są i jak je leczyć?Kwas hialuronowy na zmarszczki – kompendium wiedzySposoby na walkę z wypadającymi włosamiMetody likwidacji wrastających włoskówUsuwanie worków i cieni pod oczamiJak usunąć prosaki?Piegi i przebarwienia – jak sobie z nimi radzić?Zabieg kwasami na twarz – odmładzanie twarzyOczyszczanie twarzy – zabiegiUsuwanie nadmiernego owłosienia u kobiet i mężczyznSkuteczne zabiegi na blizny pooparzenioweSposoby usuwania blizn pooperacyjnychZabiegi dobre na zaskórnikiZapalenie mieszków włosowych – przyczyny, leczenieWiotka skóra – przyczyny, leczenie i zabiegiJak usunąć wągry?Trądzik różowaty – metody leczeniaJak pozbyć się przebarwień po trądziku?Modelowanie – lifting twarzyModelowanie sylwetkiUsuwanie rozstępów – zabiegi na rozstępyProfesjonalne usuwanie zmarszczekZabiegi na cellulitZamykanie naczynek – zabiegiMetody usuwania blizn po trądzikuKandydoza – drożdżycaBakteryjne zapalenie pochwy – WaginozaStreptococcus agalactiaeZespół ReiteraRzęsistkowica – jakie są jej objawy i metody leczeniaRzeżączkaMycoplasmaUreaplasmaTrycholog – wypadanie włosówCzy depilacja laserowa jest bolesna, bezpieczna i skuteczna?Skuteczne leczenie rumienia na twarzyZnamiona barwnikoweChoroby weneryczne u mężczyznChoroby skóryChoroby włosów – łysienieChoroby weneryczne u kobietLeczenie trądziku różowategoLeczenie liszaja twardzinowegoKłykciny kończyste – leczenie