Zmarszczki pojawiają się na twarzy zazwyczaj w okolicach trzydziestego roku życia, a nasza skóra zaczyna proces starzenia już dziesięć lat wcześniej. Często w okolicach trzydziestych urodzin, a u niektórych szczęściarzy nieco później, pojawia się problem zmęczonego i smutnego wyglądu naszej twarzy. Spowodowane jest to najczęściej przez pogłębiające się bruzdy nosowo wargowe oraz pogłębiającą się dolinę łez. Obie zmiany dodają nam lat, wyglądają nieestetycznie i po prostu szpecą naszą twarz. Stosowanie kremów czy żelów może nieco opóźnić proces starzenia się naszej skóry, jednak niestety nie zniweluje powstałych zmian.

Wypełnianie zmarszczek kwasem hialuronowym – jak działa?

Kwas hialuronowy na zmarszczki działa natychmiastowo, co daje mu ogromną przewagę nad innymi dostępnymi sposobami na pozbywanie się zmarszczek. Kwas hialuronowy wypełnia zmarszczki lub okolice, które wskutek braku tkanki tłuszczowej stają się zapadnięte. Właśnie na tym polega jego magiczne działanie. Wypełnienie doliny łez kwasem hialuronowym oraz wypełnianie bruzd nosowo wargowych kwasem hialuronowym to zabiegi, które sprawiają, że twarz wygląda młodziej i przede wszystkim weselej. Pogłębiająca się dolina łez sprawia, że twarz wygląda na niezwykle zmęczoną, a coraz większe bruzdy nosowo wargowe sprawiają, że efekt zmęczenia jest jeszcze bardziej widoczny.

Kto powinien poddać się zabiegowi jakim jest wypełnianie zmarszczek kwasem hialuronowym?

• każdy, kto chce zachować świeży wygląd,
  • każdy, kto chce wypełnić niechciane bruzdy i zmarszczki,
  • każdy, kto cierpi z powodu smutnego wyglądu spowodowanego pogłębiającymi się dolinami łez pod oczami,
  • każdy, kto cierpi z powodu zwiotczenia skóry w okolicach nosowo-wargowych oraz w dolinach łez.

Wypełnianie zmarszczek kwasem hialuronowym – przeciwwskazania

• ciąża,
  • laktacja,
  • zmiany skórne o ostrym przebiegu infekcyjnym w okolicach iniekcji,
  • opryszczka,
  • aktywna choroba nowotworowa,
  • skłonność do powstawania blizn przerostowych,
  • przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych.

Wypełnianie zmarszczek kwasem hialuronowym – zabieg

Zabieg wypełniania zmarszczek kwasem hialuronowym poprzedzony jest szczegółowym wywiadem dotyczącym naszego stanu zdrowia, przebytych chorób oraz przyjmowanych leków. Po przeanalizowaniu wszelkich otrzymanych od nas informacji lekarz dermatolog dokonuje kwalifikacji do wykonania zabiegu. Pamiętajmy, że ankieta dotycząca zdrowia powinna być przeprowadzona zawsze przed tego typu zabiegami.

Samo ostrzykiwanie kwasem hialuronowym trwa kilka minut, a efekty zabiegu widoczne są od razu. W miejscu, które poddawane jest działaniu kwasu, widzimy wyraźne zmiany. Twarz nabiera zdrowego wyrazu na długi czas wynoszący nawet do osiemnastu miesięcy. Wypełnienie zmarszczek kwasem hialuronowym to najszybsza droga osiągnięcia promiennego wyglądu.

Więcej o tym przeczytasz tutaj: https://clinicacosmetologica.pl/artykuly/wypelnianie-zmarszczek/

Skutki uboczne zabiegu

Skutki uboczne zabiegu pojawiają się u połowy osób, które poddają się zabiegowi. Do najczęściej zgłaszanych działań niepożądanych należą:

• uczucie swędzenia w miejscach iniekcji,
  • lekki obrzęk,
  • pojawienie się niewielkich krwiaczków,
  • lekkie zaczerwienienie w miejscach wkłuć,
  • nadwrażliwość skóry.

Skutki uboczne znikają w ciągu kilku dni. Trzeba również wiedzieć, że przez kilkanaście dni po zabiegu należy unikać słońca, nadmiernego gorąca oraz zimna. Powinniśmy się również powstrzymać przed dotykaniem i uciskaniem miejsc, w których miała miejsce iniekcja.

Warto również pamiętać i podkreślić, że bardzo istotny jest sam wybór miejsca, w którym nastąpi wypełnianie zmarszczek kwasem hialuronowym. Wybór odpowiedniego, profesjonalnego gabinetu oraz konsultacja lekarza dermatologa to gwarancja sukcesu w postaci udanego zabiegu z zakresu dermatologii estetycznej, który ma nam służyć przez długie miesiące.

Zamykanie naczynek na nogach – skuteczne sposobyJak trwale pozbyć się niechcianych boczków?Regeneracja włosów – zabiegiRedukcja tkanki tłuszczowej – zabiegiZabiegi na redukcję zmarszczek pod oczamiRumień na twarzyJak zwalczyć problem drugiego podbródka?Redukcja rumieńca na twarzy za pomocą laseraNadpotliwość – poważna choroba, czy niewielka przypadłość?Skuteczne usuwanie blizn laseremJak usunąć brodawki łojotokowe?Kurzajki – czym są i jak je leczyć?Kwas hialuronowy na zmarszczki – kompendium wiedzySposoby na walkę z wypadającymi włosamiMetody likwidacji wrastających włoskówUsuwanie worków i cieni pod oczamiJak usunąć prosaki?Piegi i przebarwienia – jak sobie z nimi radzić?Zabieg kwasami na twarz – odmładzanie twarzyOczyszczanie twarzy – zabiegiUsuwanie nadmiernego owłosienia u kobiet i mężczyznSkuteczne zabiegi na blizny pooparzenioweSposoby usuwania blizn pooperacyjnychZabiegi dobre na zaskórnikiZapalenie mieszków włosowych – przyczyny, leczenieWiotka skóra – przyczyny, leczenie i zabiegiJak usunąć wągry?Trądzik różowaty – metody leczeniaJak pozbyć się przebarwień po trądziku?Modelowanie – lifting twarzyModelowanie sylwetkiUsuwanie rozstępów – zabiegi na rozstępyProfesjonalne usuwanie zmarszczekZabiegi na cellulitZamykanie naczynek – zabiegiMetody usuwania blizn po trądzikuKandydoza – drożdżycaBakteryjne zapalenie pochwy – WaginozaStreptococcus agalactiaeZespół ReiteraRzęsistkowica – jakie są jej objawy i metody leczeniaRzeżączkaMycoplasmaUreaplasmaTrycholog – wypadanie włosówCzy depilacja laserowa jest bolesna, bezpieczna i skuteczna?Skuteczne leczenie rumienia na twarzyZnamiona barwnikoweChoroby weneryczne u mężczyznChoroby skóryChoroby włosów – łysienieChoroby weneryczne u kobietLeczenie trądziku różowategoLeczenie liszaja twardzinowegoKłykciny kończyste – leczenie